Marketinq kommunikasiyası

Marketinq kommunikasiyası

Marketinq kommunikasiyası prioritetlər, istəklər, istehlakçı dəyərləri, təşkilatlar/şirkətlər və müştərilərin marka ilə qarşılıqlı əlaqədə ola bilməsi üçün çox yaxşı anlaşılmalı və təhlil edilməli bir sahədir. Change PR-da biz istehlakçıları, onların prioritetlərini, davranışlarını və meyillərini araşdırırq və müştərilərimizə auditoriyanı öz işlərinə cəlb etməyə kömək imkanlarını müəyyənləşdiririk. Buna nail olmaq üçün inteqrasiya olunmuş marketinq kommunikasiyalarını inkişaf etdirməyə və auditoriyanı aşağıdakı yollarla cəlb etməyə kömək edirik:

  • Məzmun marketinqi
  • Oflayn tədbirlər vasitəsilə tamaşaçıları cəlb etmək
  • Sosial media kampaniyaları
  • Effektiv media əlaqələri
  • Təsir marketinqi